Próximo Domingo, das 9h às 13h, na localidade do Casalinho, organizaremos mais uma Recolha de Sangue. Participa !
Gostar disto:
Gostar A carregar...
Relacionado
This entry was posted on 19/01/2011 at 9:52 am and is filed under Aviso de Recolhas de Sangue. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.