
Gostar disto:
Gostar A carregar...
Relacionado
This entry was posted on 19/06/2011 at 9:25 pm and is filed under Registo de Dadivas de Sangue. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.
20/06/2011 às 3:34 pm
Lá vai o plasma de Alpiarça para o lixo! Enquanto esta situação não for devidamente clarificada ninguém devia dar sangue! É gozar com as pessoas de bem!
Abraço